ASP - Önkormányzati elektronikus ügyintézés

2018. január.1-től az Elektronikus Ügyintézési Portál lehetőséget biztosít az önkormányzatok ügyfelei számára bizonyos ügytípusokban elektronikusan elérhető szolgáltatások igénybe vételére. A rendszer éles indítása után Igénybe vehető elektronikus ügyintézési szolgáltatások: adóegyenleg lekérdezés, ügykövetés, ügyindítás.

A linkre kattintva már elérhető az elektronikus ügyintézés:

Egyéni vállalkozók és gazdasági társaságok figyelmébe az elektronikus ügyintézésről!
Jogszabályi változás miatt az elektronikus ügyintézésre kötelezett adózók adószámlájának egyenlegéről, a tartozásai után felszámított késedelmi pótlékról értesítést az Adóhatóság nem küld! Ehelyett az adószámla és  a felszámított késedelmi pótlék elektronikus elérhetőségéről szóló tájékoztatást kézbesítünk a hivatalos tárhelyre (ügyfélkapu/cégkapu)! 
Ennek megfelelően az aktuális adóegyenlegük lekérdezését az ügyfeleknek kell elvégezniük!
 


 


Képgaléria

  • 25078
  • 25285
  • 25262
  • 25294
  • 25136
  • 25300
  • 24995
  • 25274
  • 24962
  • 24977
  • 25271
  • 25279
  • 24980
  • 24974
  • 25106