ASP - Önkormányzati elektronikus ügyintézés

2018. január.1-től az Elektronikus Ügyintézési Portál lehetőséget biztosít az önkormányzatok ügyfelei számára bizonyos ügytípusokban elektronikusan elérhető szolgáltatások igénybe vételére. A rendszer éles indítása után Igénybe vehető elektronikus ügyintézési szolgáltatások: adóegyenleg lekérdezés, ügykövetés, ügyindítás.

A linkre kattintva már elérhető az elektronikus ügyintézés:

Egyéni vállalkozók és gazdasági társaságok figyelmébe az elektronikus ügyintézésről!
Jogszabályi változás miatt az elektronikus ügyintézésre kötelezett adózók adószámlájának egyenlegéről, a tartozásai után felszámított késedelmi pótlékról értesítést az Adóhatóság nem küld! Ehelyett az adószámla és  a felszámított késedelmi pótlék elektronikus elérhetőségéről szóló tájékoztatást kézbesítünk a hivatalos tárhelyre (ügyfélkapu/cégkapu)! 
Ennek megfelelően az aktuális adóegyenlegük lekérdezését az ügyfeleknek kell elvégezniük!
 


 


Képgaléria

  • 25374
  • 25438
  • 25444
  • 25506
  • 25368
  • 25539
  • 25542
  • 25384
  • 25378
  • 25494
  • 25509
  • 25491
  • 25497
  • 25450
  • 25447