ASP - Önkormányzati elektronikus ügyintézés

Elektronikus ügyintézés az E-önkormányzat portálon- általános tájékoztató

2018. január.1-től az Elektronikus Ügyintézési Portál lehetőséget biztosít az önkormányzatok ügyfelei számára bizonyos ügytípusokban elektronikusan elérhető szolgáltatások igénybe vételére. A rendszer éles indítása után Igénybe vehető elektronikus ügyintézési szolgáltatások: adóegyenleg lekérdezés, ügykövetés, ügyindítás.

A linkre kattintva már elérhető az elektronikus ügyintézés:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Egyéni vállalkozók és gazdasági társaságok figyelmébe az elektronikus ügyintézésről!
Jogszabályi változás miatt az elektronikus ügyintézésre kötelezett adózók adószámlájának egyenlegéről, a tartozásai után felszámított késedelmi pótlékról értesítést az Adóhatóság nem küld! Ehelyett az adószámla és  a felszámított késedelmi pótlék elektronikus elérhetőségéről szóló tájékoztatást kézbesítünk a hivatalos tárhelyre (ügyfélkapu/cégkapu)! 
Ennek megfelelően az aktuális adóegyenlegük lekérdezését az ügyfeleknek kell elvégezniük!
 


 


Képgaléria

  • 25674
  • 25809
  • 25716
  • 25623
  • 25830
  • 25533
  • 25858
  • 25527
  • 25734
  • 25614
  • 25662
  • 25617
  • 25914
  • 25683
  • 25542